JZ Blogger


Att skriva dubbelt?
torsdag, april 16, 2009, 11:02
Filed under: General Blogging, Hobbies & Activities

Idag ver en lugn dag, den första på ett tag nu. Ingen skola, inga skoluppgifter ogjorda, och hela huset för mig själv 😀

På kvällen begav jag mig däremot till Göteborg för att geocacha. Ibland känns det lite fånigt och onödigt att skriva saker två gånger, även om man kanske vill vinkla saken lite olika beroende på vem man skriver till, så därför vill jag nu passa på att påpeka att ni är mer än välkommna att läsa min andra blogg. Den handlar enbart om geocaching, men i den publicerar jag ofta bilder (för det är när jag geocachar jag tar bilder) och berättar om vad jag har gjort inom geocachingen nyligen. Så även om temat kanske inte intresserar handlar det ju trotts allt om mina upplevelser.

Så, för den som tycker jag skriver för sällan här (även om jag fortfarande försöker bättra mig, och tycker att jag lyckats de senaste dagarna), ta en titt på geo-bloggen också: www.geocachingkungsbacka.wordpress.com.

😀

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

