JZ Blogger


Ny Look
söndag, februari 8, 2009, 11:07
Filed under: General Blogging, Updates & Statistics

Mitt tidigare försök på en ny header (bild överst på sidan) var ju ganska misslyckat, men nu provar vi igen. Och det är inte bara headern som är ny, utan hela designen på sidan! Mörkare, men mer sofistikerat, tycker åtminstone jag.

Jag har även gjort en del andra ändringar och tillägg, t.ex. försvenskat hela bloggen! Jag skriver ju inte längre något alls på engelska, så nu har jag bytt språk på hela bloggen till svenska. Det betyder att det mesta i sidpanelen nu är på svenska, ”kommentar”-knappen efter varje inlägg är på svenska, etc. Jag har även skrivit om alla ”extresidorna” (delarna av hemsidan som inte är själva bloggen), alltså ”Om mig”-sidan och ”Kontakt”.

Dessutom har jag lagt till en plats för omröstningar i sidpanelen. Bara på skoj, men då och då kanske någon seriös fråga. Jag räknar med en ny omröstning ungefär varje vecka, men byter generellt när jag känner för det/tycker det är dags. Förta frågan kan ni besvara redan nu!

Vill ni kommentera utseendet, hissa eller dissa den nya headern, klaga på något, eller komma med ytterligare förslag är det bara att lämna en kommentar 😀

13 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Minns du när du mobbade mig för att jag skrev min blogg delvis på svenska? ”Jag är besviken på dig”, lät det. ”På engelska ska det vara”.

Ja-a, du din skenheliga förrädare.

Kommentar av christa89

Muhaha!

Meen, att skriva på två språk har ju visat sig vara ”dåligt för statistiken”, det har du själv sagt 😛

Kommentar av Jozii

Absolut, håller med, det är urdåligt. Jag gör det bara för att vara envis.

Meen, jag gnäller INTE över att du skriver på svenska, utan att du gör det du säger man inte ska göra.

[Jag kan inte stava, därför har denna kommentar ändrats av Johan!]

Kommentar av christa89

(Ursäkta – man ska visst läsa genom sin kommentar innan den skickas iväg. xD Ta bort första ”det” i andra stycket, tack!)

Kommentar av christa89

Fixade ditt helt felaktiga inlägg åt dig 😉

”Barn gör inte som vuxna säger, barn gör som vuxna gör.”

Kommentar av Jozii

Så du är barn och jag är vuxen, är det så du menar? Äntligen börjar du fatta.

Kommentar av christa89

Ungefär så 😛

Kommentar av Jozii

You know you can’t change the header image without a comment from me. It looks awful, as usual.

Kommentar av Davis

No comment.

Kommentar av Jozii

See, if you have no comment, you’re supposed to not like, say anything. (Protip)

Kommentar av Davis

It’s called ”ironi” 😉

Kommentar av Jozii

I beg to differ. Irony, as in ironY 😛

Kommentar av christa89

I was thinking in Swedish terms though. Hence the ”-sign. Not a wordplay, but a languageplay 😛

Kommentar av Jozii




Kommentera

