JZ Blogger


Folk bloggar om mig
söndag, februari 1, 2009, 1:08
Filed under: General Blogging, Hobbies & Activities, Länkar

Men hoppsan! Av en ren slump, när jag sökte efter en geocaching-relaterad sida vars namn jag hade glömt, snubblade jag över detta:

”På tal om jakt, så läste jag i dagens Kungsbacka-Posten om Johan Dahlberg som är en hängiven geocachare. Det låter spännande! Jag har varit lite sugen på det ett tag. Jag har faktiskt hittat hans sajt, samt några andra i ämnet, för ett tag sedan och sparat dem som favoriter. Jag har pratat om att jag vill börja med det, men inte kommit längre än så. Idén fick jag från min brors fru, som hade varit på geocaching med jobbet i höstas. Kanske läge att göra slag i saken?”

Citatet kommer från detta inlägg i bloggen Katharsixtynine.

Det betyder två saker: 1) folk bloggar om mig (vilket väl har hänt förr, men då snarare om enskilda blogginlägg, inte om mig som person), och 2) geocaching-reportaget har äntligen kommit med i tidningen! Reportaget skulle som bekant komma redan förra lördagen, men andra nyheter dök upp så den blev lagd åt sidan på obestämd tid (tills nu, med andra ord).

 Jag visste ärligt talat inte att artikeln publicerats, så därför köpte jag inte Kungsbacka-Posten denna lördag. Förhoppningsvis finns det kvar några ex i någon butik även på söndagen, då tidningen ju bara kommer ut tre gånger i veckan 😀 Vi får se…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

