JZ Blogger


Sjuk
tisdag, januari 13, 2009, 11:48
Filed under: General Blogging, Hobbies & Activities, Pictures

Jaha, då sitter man här och orkar inte göra mycket alls. Trist, för jag hade geocaching-planer nu då det är sista veckan på lovet. För på måndag, en vecka senare än för de flesta, börjar skolan 😀 Skrivkurs blir det, både på universitetet och på kvällarna (fortsättningskursen på den skrivkurs jag hade under hösten) – en perfekt kombination!

Geocacha hann jag dock göra förra veckan, då jag gav Tjolöholms slott ett återbesök – trädklättring blev det då en hel del av. Dessutom var jag i Åsa och åt pizza, i Lerkil och återbesökte en gammal favoritcache (de bilder nedan som är från ett övergivet hus), samt inne i Kungsbacka och njöt av utsikten. Allt detta tillsammans med Degis, den första geocachare jag någonsin träffat som är yngre än jag själv.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Aw, synd om dig 😉

Grattis till skrivarkursen!

Vad är det för sjuka namn de har i Sverige? Lerkil? Tjolöholm?? Man kan inte ens uttala dem!

Kommentar av christa89

Och kul hade vi ^^

Kommentar av Degis

Absolut 😀 Det får vi göra om 😉

Kommentar av Jozii




Kommentera

