JZ Blogger


Nytt Utseende
tisdag, december 30, 2008, 1:00
Filed under: General Blogging, Updates & Statistics

Jag har tagit bort jul-temat (som om ni inte kan se det) och återgått till det gamla utseendet. Men, jag har tröttnat lite på de gamla fåren jag hade förut och ville ha något nytt. Jag har lekt lite och har några förslag, men jag kan inte bestäma mig. Därför ska ni få rösta!

Här är alternativen:

#1 Färgblandning

jz-blogger-logo-2-finished1.png

Den här gillar jag för att den är mer kreativ och för att den är rolig att se på. Jag gillar färgerna och att det trots allt finns lite bilder, även om de inte är lika många som i bildkollaget. Och den är ju samtidigt personlig, fast på ett annat sätt.

#2 Bildkollage

jz-blogger-logo-3-finished.png

En massa bilder från Danmark, Finland och Sverige som jag handplockat till detta kollage. Det bra med denna tycker jag är att den representerar ”mig” så att säga, men samtidigt tycker jag att den är lite jobbig att titta på.

#3 Fåren

family-reunion-small.jpg

Fåren är ju trots allt väldigt gulliga, och kanske det man är van vid fungerar bäst? Jag har redan sagt att jag tröttnat lite på dem, men samtidigt känns det synd att ”göra sig av” med dem. Om ni gillar dem kan det hända att de får stanna.

Så, nu är det bara att rösta 😀 Det kan hända att jag inte följer resultaten, men det är ju för det första kul att se vad folk tycker, för det andra så kan det påverka detta ytters viktiga beslut 😛

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

