JZ Blogger


Geocaching i GP
tisdag, december 23, 2008, 3:00
Filed under: General Blogging, Hobbies & Activities, Websites & Referrals

Oj, här händer det saker:

  • För några dagar sedan fick jag ett tråkigt standardmejl från Göteborgs-Posten. Jag är inte utvald som en av deras nya bloggare.
  • Igår publicerades dock en artikel på Utsidan.se, nämligen min sammanfattning av den geocachingtur jag var på i lördags. Kul!
  • Imorse fick jag ännu ett mejl från GP, fast inte blogg-relaterat. En Fredrik Hofflander har läst min artikel på Utsidan och vill skriva om geocaching i GP. Ännu mera kul! Denna Fredrik sökte egentligen inte mig, utan han frågade om jag känner någon geocachare i Mölndal (det är med andra ord fråga om GPs Mölndals-sektion). Jag gav honom några namn och mejladresser.

Så här sitter jag. Jag är inte en av GPs nya bloggare och när GP äntligen vill skriva om geocaching är det inte mig de söker. Bah 😛 Men jag är nöjd ändå 😀 Jag fick ju ännu en artikel publicerad på framsidan av en stor hemsida, och som följd av detta får geocaching förhoppningsvis även en artikel tryckt i pappersform. Alltid roligt att veta att någon läser det man skriver, och att det kan påverka vad andra gör och skriver om 😀

Nu bär det av till ”Sverige”, det ska bli kul. Äntligen är det jul igen 😀

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

