JZ Blogger


Bildfest Del 1 – Skolvägen
söndag, december 14, 2008, 2:05
Filed under: General Blogging, Pictures

Jag har en hel del Göteborg- och Lisebergbilder jag vill dela med mig av, men det är så många så jag gör det i två delar. Idag: min fantastiska skolväg, från Lisebergs tågstation fram till universitetet!

Klicka på en bild för att läsa tillhörande text.

Om jag sedan väljer att åka till/från centralstationen istället (händer ibland om jag har mer tid på mig) blir det ännu fler sevärdheter. Några exempel: Avenyn, Götaplatsen, Nordstan, ”Läppstiftet”, Storan, etc.

Imorgon (eller när det nu blir av) ska jag lägga ut lite bilder från ”Jul på Liseberg” och utsiktsbilder från toppen av Gothia Towers 😀

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

[…] de utlovade bilderna från Jul på Liseberg och Gothia Towers. Till skillnad från bilderna i första delen som visade både Liseberg och Gothia Towers från utsidan är det här bilder från insidan, […]

Pingback av Bildfest Del 2 - Gothia Towers & Jul på Liseberg « JZ Blogger

[…] första och andra delen […]

Pingback av Bildfest Del 3 - Avenyn & Nordstan « JZ Blogger




Kommentera

