JZ Blogger


Hjälp mig måla mitt rum!
lördag, november 15, 2008, 5:59
Filed under: General Blogging

OK, dags att vara lite kreativa!

Mitt rum ska tapetseras om, och åtminstone ena väggen ska målas. Det lutar åt mörkröd/vinröd tapet, men väggen som ska målas ska jag vara lite mer kreativ med. Det lutar åt följande:

Vägg, exempel

Vägg, exempel

Fast man kan ju vara mer kreativ än så. Caroline röstade för ”prickar” i yin-yang stil, men det skulle nog se konstigt ut. Men något mer skulle jag gärna vilja ha. Kom med förslag!

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ohoh, gör diagonala ränder och sen en bild på, liksom eeh, jag vet inte hur jag ska förklara 😛 Men du vet, en silhuett och på det röda är den svart och på den svarta rött! 😀

Kommentar av Kajsa

Ja, efter lite tänkande tror jag att jag fattar 😀 Men kan du inte göra en exempelbild? Behöver inte vara fint, något Paint-jobb duger 😛

Kommentar av Jozii

Lärä dig använda Photoshop, på riktigt.

Kommentar av Davis

Det är väggen som ska bli snygg, inte exempel-bilderna.

Kommentar av Jozii




Kommentera

