JZ Blogger


På Sverige-besök
måndag, november 3, 2008, 12:16
Filed under: General Blogging

Ja, igår kom vi hem från ”Sverige”, som vi fortfarande kallar det när vi besöker släktingar. Göteborg är liksom ett litet land för sig själv.

Det var nog dessutom det kortaste släkting-besöket på många år. Endast två dagar! Oj oj oj. Men, visst hann vi med att träffa de flesta (med undantag av den andra familjen Dahlberg) som vi bruker se på ”Sverige-resorna”, så jag är nöjd ändå 😀

Nyss såg jag Moulin Rouge för säkert hundrade gången. Musiken, glädjen och det sorgliga slutet. Och skådespelarna! Nicole Kidman är min nya favorit efter att jag såg hur hon lyste i den annars ganska tråkiga The Interpreter.

Eftersom det här inlägget är ganska kort kan du ju nöja med att titta på Moulin Rouge-trailern. Eller hyr filmen, vet jag!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

