JZ Blogger


Gamla bloggar, nya bloggar
lördag, oktober 4, 2008, 5:58
Filed under: Hobbies & Activities, Websites & Referrals

Jag har åtta bloggar. Åtta! Vad ska jag med alla dess bloggar till?

Fast nu är det inte så farligt som det låter. Det är nämligen bara tre av dem som är aktiva, och den ena av de tre är det inte ens jag som styr över längre. Såhär ligger det till:

  • Den här bloggen, JZ Blogger, är min ”personliga” blogg. Den jag skriver ”det vanliga” i.
  • The TMU Blog, den absolut största av alla mina bloggar, stod länge i centrum, men efter många om och men har jag äntligen släppt taget. Jag tröttnade, orkade inte skriva mer om just det ämnet. Men det höll ändå i flera år. Fast den är inte stängd, absolut inte. Istället har en pappa i 30-års åldern från Tjeckien övertagit den. Så kan det gå.
  • Min senaste blogg handlar om geocaching i Kungsbacka. Det händer ofta att jag vill skriva om geocaching här, men då skulle jag inte skriva om annat. Så en blogg om ämnet var givet, men sådanna finns ju redan. Därför blev det en Kungsbacka-baserad blogg, riktad mot de lokala geocacharna.
  • De övriga bloggarna kan delas in i två kategorier: ideer jag haft som aldrig riktigt blivit till något samt projekt som varit tidsbaserade och som, efter en viss tid, inte varit aktuella längre (bloggen har alltså bara använts under själva projektet).

Anledningen till att jag inte skrivit i den här bloggen på ett tag är att jag istället jobbat på Kungsbacka-bloggen. Men den är nog klar nu. Vi får se hur det gär 😀 Länk.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

